27 februari 2005

Leo på sportlov i fjällen...

Lämnade hjälmkameran kvar i barens fönster.....

4 Comments:

Anonymous Barse said...

Vill du ha pinnen i bloggstafetten eller vill du bli överhoppad?

Ifall du inte har märkt det så är det din tur nu.

Om du fortfarande vill skriva stafett så kan du väl höra av dig till mig (barse AT helgo.net) innan onsdag eller posta ditt stafettinlägg innan dess, annars tar jag över ditt ämne och skriver i ditt ställe.

19:18  
Blogger Leo said...

Hej!
Jo jag har uppfattat det och håller på "att ladda" för ett blogginlägg med mycket substans i tills på söndag-måndag. Jag uppfattade ingen tidsgräns. Jag vill gärna bidra i stafetten om några dagar om du inte tycker att det är för sent?

21:35  
Blogger Leo said...

Ps Jag tyckte dessutom att ämnet var mycket inspirerande..Ds

21:41  
Anonymous Barse said...

Jättebra, då är stafettpinnen fortfarande i din hand. Jag ser fram emot ett nytt ämne från dig nån gång i början av nästa vecka.

09:51  

Skicka en kommentar

<< Home

Free Website Counters
Web Site Counter